<style type="text/css"> #dock { top: 0; left: 100px; } a.dock-item { position: relative; float: left; margin-right: 10px; } .dock-item span { display: block; } .stack { top: 0; } .stack ul li { position: relative; } </style>

Legrand
آلما شبکه ارائه کننده انواع ترانکینگ طرح لگراند      اولین وبسایت تخصصی محصولات شبکه در ایران      آلما شبکه پرداز ارائه کننده خدمات جامع انفورماتیک      
سه شنبه, 20 آذر 1397
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷

استراتژی مدیریت •

 شرکت آلما با هدف فعالیت در حوزه فناوری‌های پیشرفته شبکه زیرساخت تأسیس شده و تبدیل شدن به سازمانی پیشرو، توانمند و اثرگذار در سطح بین‌المللی را چشم‌انداز استراتژیک خود می‌داند. شرکت آلما با هدف فعالیت در حوزه فناوری‌های پیشرفته شبکه زیرساخت تأسیس شده و تبدیل شدن به سازمانی پیشرو، توانمند و اثرگذار در سطح بین‌المللی را چشم‌انداز استراتژیک خود می‌داند.

در ‌این راه، آلما متکی بر نیروی انسـانی دارای رده‌های بالای تخصصی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه خود بوده و همچنین دارای ارتباطات نزدیک با بزرگ‌ترین مراکز ارتباطی و تحقیقاتی در سطح دنیا می‌باشد. آلما با شناخت کامل و رصد پیوسته روند تکنولوژی در جهان بر آن است تا در چارچوب طرح توسعه‌ای تا سال 2020 میلادی به یکی از مراجع بین المللی مدیریت و انتقال تکنولوژی تبدیل شده و سهمی بسزا در تسریع و تسهیل فرآیند ارزیابی، انتخاب، انتقال و بومی‌سازی فناوری بردارد.

 

 

 سیاست کیفی

 بر مبنای نظرات کراسبی، از نظریه پردازان مطرح در عرصه کیفیت، کیفیت نه ناملموس است نه غیر قابل سنجش. کیفیت موضوعی استراتژیک است که می‌ توان آن را سنجید و از آن برای بهبود تولید استفاده کرد. از نظر کراسبی، کیفیت «مقبول» یا تعیین سطح عیوب که توسط ابزار مرسوم کنترل کیفیت سنجیده می ‌شود، بیشتر یک شکست است تا تضمینی برای موفقیت. چرا كه در اینجا، هدف اصلی برآورده کردن نیازها است. اما کراسبی معتقد است که هدف باید پیشگیری باشد نه بازرسی و رفع ایرادها. به اعتقاد او، کیفیت خوب، بد، بالا یا پایین، مفاهیمی بی‌ معنا هستند؛ معنای کیفیت «انطباق با ویژگی ‌ها» است. معنای این عبارت آن است که یک محصول یا خدمت باید مبتنی بر ویژگی‌‌هایی باشد که یک شرکت آن را بر اساس نیازهای مشتریانش ارایه کرده است. او همچنین معتقد است که مسؤولیت اصلی کیفیت ضعیف، بر گردن مدیریت است نه کارکنان. این وظیفه مدیریت در سطوح ارشد سازمان است كه تعيين ‌کننده سطح کیفیت خدمات و محصولات می‌باشدبر مبنای نظرات کراسبی، از نظریه پردازان مطرح در عرصه کیفیت، کیفیت نه ناملموس است نه غیر قابل سنجش. کیفیت موضوعی استراتژیک است که می‌ توان آن را سنجید و از آن برای بهبود تولید استفاده کرد. از نظر کراسبی، کیفیت «مقبول» یا تعیین سطح عیوب که توسط ابزار مرسوم کنترل کیفیت سنجیده می ‌شود، بیشتر یک شکست است تا تضمینی برای موفقیت. چرا كه در اینجا، هدف اصلی برآورده کردن نیازها است. اما کراسبی معتقد است که هدف باید پیشگیری باشد نه بازرسی و رفع ایرادها. به اعتقاد او، کیفیت خوب، بد، بالا یا پایین، مفاهیمی بی‌ معنا هستند؛ معنای کیفیت «انطباق با ویژگی ‌ها» است. معنای این عبارت آن است که یک محصول یا خدمت باید مبتنی بر ویژگی‌‌هایی باشد که یک شرکت آن را بر اساس نیازهای مشتریانش ارایه کرده است. او همچنین معتقد است که مسؤولیت اصلی کیفیت ضعیف، بر گردن مدیریت است نه کارکنان. این وظیفه مدیریت در سطوح ارشد سازمان است كه تعيين ‌کننده سطح کیفیت خدمات و محصولات می‌باشد.

 

بر مبنای این تفکر مفهوم نقایص صفر بدان معنا نیست که افراد هرگز اشتباه نمی ‌کنند بلکه بدان معنا است که شرکت ‌ها باید از ابتدا اجازه ندهند که چنین اشتباهاتی رخ دهد یا زمینه‌ای برای بروز اشتباهات وجود داشته باشد. به زبانی دیگر کیفیت را باید ایجاد کرد نه کنترل. کار را باید مجموعه‌‌ای از فرآیندها یا فعالیت‌‌ها دانست که بر اساس ویژگی‌های خاصی تعریف شده و برای دستیابی به نتایج تعیین شده صورت می‌گیرد. به اعتقاد کراسبی، سیستم‌‌هایی که امکان اشتباه کردن را فراهم می‌‌آورند و در نتیجه مجبور به دوباره کاری هستند، باعث می‌شوند که سازمان‌ها بین 20 تا 30 درصد در درآمدشان ضرر کنند.

بنابر دیدگاه فوق و بر اساس اعتقاد مدیریت ارشد شرکت آلما به نقش و جایگاه کیفیت در فرهنگ سازمانی، سرفصل سیاست‌های کیفی آلما به عنوان شركتی که تمام تلاش خود را معطوف به پیشرو بودن در سطح جهانی نموده است، عبارتند از:

  رعایت اصول مشتری‌مداری
  •
انطباق با استانداردهای جهانی
  •
به‌کارگیری فناوری‌های نو و پیشرفته
  •
به کارگیری نیروی انسانی با بالاترین سطح تخصصی
  •
آموزش پیوسته درون سازمانی
  •
تقدم کیفیت بر منفعت
  •
به‌کارگیری روش‌های روزآمد مدیریت کیفیت و کیفیت مدیریت

 

منابع انسانی

مطابق با تحولات صورت گرفته در مبانی مدیریت منابع انسانی در سال‌های اخیر و نقش آفرینی فناوری‌های نوظهور در پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی بهره‌ور، شرکت لگراند توفیق خود را در طراحی سیستم شبکه‌ای متخصصان خود متناسب با نیازهای مشتریان و بهره‌مندی از دانش بیش از بیست و هشت هزار نفر متخصص ارشد خود در اروپا، آمریکای شمالی، استرالیا و شرق آسیا دانسته و به‌صورت مستمر در مدیریت تجربیات و به‌روزآوری شبکه ارتباطی همکاران خود با پیشگامان تکنولوژی می‌کوشد.

 بر همین اساس، لگراند با اتکا به توانمندی، خلاقیت و پایبندی همکاران خود به اخلاق حرفه‌ای و تمرکز بر فعالیت‌های دانش محور، همه تلاش خود را برای حفظ و ارتقای ‌این مزیت حرفه‌ای به کار بسته و بر اساس برنامه‌های استراتژیک خود در این زمینه به‌صورت مستمر در تلاش برای جذب متخصصان فعال در زمینههای تخصصی شرکت در سراسر جهان می‌باشد.

 

  منشور اخلاقی

 همكاران آلما، سوگند یاد نموده‌اند که در چهارچوب تعالیم الهی، پایبند و متعهد به كلیه موارد زیر از نظر اخلاقی و قانونی بوده و تمام سعی و تلاش خود را در حد وسع برای تحقق و دعوت دیگران به رعایت آنها به كار بندند:

 • نظم در انجام امور را مهمترین عامل در راه تحقق اهداف آلما دانسته و در بالاترین سطح ممكن، آن را اعمال نمایند.

• در تحقق برنامه‌ها و انجام امور همواره حقوق دیگران را موردنظر قرار داده و از هر عملی كه باعث خدشه به آن می‌گردد اجتناب ورزند.

 •دانش، تخصص و تجربه خود را در راه ترفیع سطح توانمندی خود، شرکت، همکاران و مشتریان خود به كار بسته و خدمات خود را با كیفیت مطلوب و به بهترین شیوه ممکن در اختیار‌ ایشان قرار دهند.

• حقوق و مالكیت مادی و معنوی دیگران را محترم شمرده و از انجام هر عمل غیراخلاقی خودداری نمایند.

• مالكیت معنوی آلما و لگراند را با تمام وجود حفظ نموده و در طول دوران همكاری و بعد از آن، از انجام هر گونه فعل یا ترک فعلی که موجب ‌ایراد خسارت به آلما، مشتریان یا کارکنان آن از لحاظ مادی و معنوی می‌گردد خودداری نمایند.

 • صداقت در كار را مهم‌ترین اصل در کسب‌وکار خویش قرار داده و از دروغ و فریب بپرهیزند.

• توفیقات بلند مدت شركت را بر موفقیت‌های كوتاه مدت آن ترجیح دهند.

• تمام توان خود را در جهت پیشبرد اهداف شركت و تبدیل آن به شركتی پیشرو در سطح جهانی به كار بندند.

• تخریب و تعرض به محیط زیست را متضمن پاسخ‌گویی دانسته و در مورد آن خود را مسؤول بدانند.


جستجوی آنلاین محصولات لگراند فرانسه
جستجوی آنلاین محصولات در کاتالوگ لگراند
(جستجوی Keyword یا Part Number)
به عنوان مثال Column
legrand
© 2011 All Rights Reserved by AlmaCo. Design by MAHKARA